Sukladno odredbama Zakona o alternativnom rješavanju potrošačkih sporova i članku 14. stavku 1. Uredbe (EU) br. 524/2013 Europskog parlamenta i Vijeća, obavještavamo potrošače da mogu podnijeti pritužbu te, u slučaju spora, pokrenuti postupak alternativnog rješavanja sporova putem tijela za alternativno rješavanje sporova u Republici Hrvatskoj.
ALKASCRIPT d.o.o. kao trgovac ne prepoznaje nijedno tijelo za alternativno rješavanje sporova kao nadležno za rješavanje sporova u skladu s člankom 105. stavkom 1. Zakona o zaštiti potrošača.
U slučaju spora, potrošači imaju pravo pokrenuti postupak alternativnog rješavanja sporova pred nekim od nadležnih tijela za alternativno rješavanje potrošačkih sporova u Republici Hrvatskoj, kao što su:
- Centar za mirenje pri Hrvatskoj gospodarskoj komori
(www.hgk.hr) - Centar za mirenje pri Hrvatskoj udruzi za mirenje
(www.mirenje.hr)
Također, potrošači mogu koristiti platformu za online rješavanje sporova (ODR platforma), kojoj mogu pristupiti putem poveznice:
https://ec.europa.eu/consumers/odr/
Platforma za online rješavanje sporova dostupna je za sve potrošače unutar EU te omogućuje podnošenje pritužbi u vezi online kupnje.
Za dodatne informacije potrošači nas mogu kontaktirati na:
E-mail: alkascript@alkascript.hr
Datum zadnje izmjene: 28.4.2025.