Sukladno odredbama Zakona o alternativnom rješavanju potrošačkih sporova i članku 14. stavku 1. Uredbe (EU) br. 524/2013 Europskog parlamenta i Vijeća, obavještavamo potrošače da mogu podnijeti pritužbu te, u slučaju spora, pokrenuti postupak alternativnog rješavanja sporova putem tijela za alternativno rješavanje sporova u Republici Hrvatskoj.

ALKASCRIPT d.o.o. kao trgovac ne prepoznaje nijedno tijelo za alternativno rješavanje sporova kao nadležno za rješavanje sporova u skladu s člankom 105. stavkom 1. Zakona o zaštiti potrošača.

U slučaju spora, potrošači imaju pravo pokrenuti postupak alternativnog rješavanja sporova pred nekim od nadležnih tijela za alternativno rješavanje potrošačkih sporova u Republici Hrvatskoj, kao što su:

  • Centar za mirenje pri Hrvatskoj gospodarskoj komori
    (www.hgk.hr)
  • Centar za mirenje pri Hrvatskoj udruzi za mirenje
    (www.mirenje.hr)

Također, potrošači mogu koristiti platformu za online rješavanje sporova (ODR platforma), kojoj mogu pristupiti putem poveznice:
https://ec.europa.eu/consumers/odr/

Platforma za online rješavanje sporova dostupna je za sve potrošače unutar EU te omogućuje podnošenje pritužbi u vezi online kupnje.

Za dodatne informacije potrošači nas mogu kontaktirati na:
E-mail: alkascript@alkascript.hr


Datum zadnje izmjene: 28.4.2025.